Karácsonyi ünnepkör közeledtével gondoltam, hogy be szkennelek egy csudás karácsonyi oldalt a katalógusból. A karácsonyfa állítás viszontagságaira nem térnék ki azt nevezzük inkább apám harcának. Meg aztán van olyan showman aki azt a momentumot már jól kivesézte. Én az izzókról írnék pár mondatot amit a lengyel piacról szereztünk be ezek az izzósorok csak egy- egy évet bírtak ki és a hozzájuk kapott pót- izzók is rosszak voltak. Aztán a karácsonyhoz tartoznak a képeslapok amit anyám még boldogan ír, néhányat elront, azt küldi a kevésbé kedvelt rokonnak. Tavaly én is kaptam tőle egyet karácsonyra.

Rá is kérdeztem hogy mi ez a képeslap meg, hogy sipeki család és én mit írjak vissza Békés Boldog Karácsonyt kíván A sipeki 2 család? erre csak annyit mondott már úgy megszoktam. Örültem neki meg örülök is félre értés ne essék csak minden évben haza megyünk karácsonyra szóval na mindegy. A karácsonyi díszekről: van pár harmincéves amit nagyon féltve kell felrakni a karácsony fára, meg én nem tudom máshol, hogy van de a fenyő csúcs nekünk az minden évben összetörik és minden évben kell újat venni. Amit nagyon szerettem tudom, hogy nem túl szimpatikus édesség a színes habcsók. A fára rakott édességekről: szaloncukor felrakása közben kötelező volt a történet tudod fiam mi nagyanyátokkal diót meg mogyorót csomagoltunk sztaniol papírba nem voltak ilyen jó édességek akkor még …etc, etc.

Szerző: mindyakuza  2009.12.22. 21:58 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://retrokatalogus.blog.hu/api/trackback/id/tr881616804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NGA 2010.01.13. 20:34:06

Szép!
Nekem van egy csomó Quelle stb katalógusom, ha valakinek van, szivesen cserélek, vásárolok.
Gábor

mindyakuza 2010.01.13. 22:31:22

@NGA: hello!

Örülök ,hogy bekukantottál !hát nekem csak két katalogusom van egy 80- as és egy 1974- es ezekböl gyüjtöm az emlékeimet .Ha volna szíved be szkennelni pár oldalt amit megkaphatnék szívesen venném.

üdv.Mindyakuza.

ui:remélem a helyesírásom nem riaszt el a blog olvasgatásától és hát a szerkesztés sem az erősségem:D

NGA 2010.01.14. 08:48:30

@mindyakuza: Jó a blog, majd befotózok pár oldalt. Egy észrevétel: Szilveszterkor Szuperbola volt Árkussal és nem Márkussal.
süti beállítások módosítása