Ágyak ágyneműk, álmok történetek.


Lusta ember lévén nagyon mély a kötödésem az ágyakhoz a tiszta és koszos ágyneműkhöz készüljenek azok pamutból, vászonból, selyemből legyen a mintájuk virágos vagy akár csíkos mint tudjuk rengeteg -féle ágynemű és ágy is kapható. Itt nem is az ágy és nem is az ágynemű a lényeg hanem a mélységben bujkáló vicces és szomorú történetek. Ebből szemezgetünk most egy kicsit.

 

 

 

 

 

 

 

Az első emlékeim inkább érzékszervi emlékek /húgyszag/ az ágynemű és az ágy az első időkben csak a húgyszagot jelentett szóval sokszor behugyoztam ez az állapot elég sokáig tartott volt rá eset hogy már rég suliba jártam és mégis sikerült bevizelnem, nem nagy tudomány kell hozzá, hogy kitaláljuk apám tehetett a dologért, sokszor részegen jött haza verte anyámat, áthajította az üveges ajtón de hagyjuk ezt! Takarja a múlt.

A következő emlék olyan tíz éves lehettem és a konyhában volt az ágyam és hideg tél volt, én eléggé fázós fajta vagyok, szóval tél volt és hideg, remek szisztémát alakítottam ki megvártam míg elcsendesedik a ház és kiosontam a bejárati ajtóhoz majd becsaltam a macskáinkat akik vidáman fúrták be magukat a már meleg dunnába. Így minden este két macskával aludtam ez volt az én úgymond személyes ágymelegítőm mindkét oldalamra egy-egy macskát helyeztem és jól befűtötték a dunyhát a hideg ellenére nagyon jóízűket aludtam. Aztán egyik reggel lebuktam suliba kellett volna menni és hát elaludtam, anyám lerántotta rólam az ágyneműt és akkor meglátta a két elnyúlt szőrös izét és roppant mód leszidott én elmondtam neki, hogy ez az én személyes fűtésem nem is kell begyújtani a kályhába csak két macska kell és kész a meleg puha ágy. Na nagy tetszést nem nyertem el az ötletemmel, ezután minden este ágyellenőrzéssel zárult.

Aztán jött a tinédzser kor gyakori ágynemű mosásokkal, ugye tudjuk ezt mit jelent, egyik nyáron keresztanyáméknál aludtam és az ágyába kötöttem ki, félálomba átmentem hozzá biztosan anya komplexusom volt vagy csak a rügyező szexuális vágy vezérelt nem tudhatom, de az igen kemény reggel volt amikor keresztanyám ágyában ébredtem olcsó orosz kölni illatú ágyneműbe miközben két unokatesóm nagy kerek szemekkel pislogott rám, keresztanyám meg hálóingben feküdt az én ágyamba.Riadtam kérdeztem mi történt erre keresztanyám elmesélte, hogy álmomban átmentem hozzá ő meg átment az én ágyamba. Na nem győztem mentegetőzni de a bocsánatkérésem nem ütött lyukat a hangosan feltörő nevetésen.Volna még pár sztorim de sokkal érdekesebbek a baráti körömbe megesett ágytörténetek

Volt a városunkban egy csaj akinek a beceneve az volt, hogy „tapétás”, ha elvitted zsákolni akkor nagyon körül tekintően kellett eljárni, vigyázni kellet, hogy olyan lakásba vidd amelynek a falán nem tapéta van, ellenkező esetben zsákolás közben leszedte a tapétát a falról az volt a heppje, szóval ha el akarta valaki vinni olyan lakást kerestünk ahol nem volt tapéta mégiscsak egyszerűbb volt a vakolatot és a meszelést javítani mint újratapétázni az egész lakást.

 Kemény vonal: Az egyik haveromnak a faterja igazi keményvonalas fickó volt az a fajta aki a kocsmába is csúzlival, késsel és baltával jár, szóval egyszer náluk aludtam az volt a legszörnyűbb éjszakám, részegek voltunk de az- az utolsó kép ahogy a csávó faterja pakolja az ágy alá a kötelet a légpuskát a baltát és a kést, na ez az utolsó kép megpecsételte az éjszakámat, én nem aludtam egy percet sem minden hangra összerezzentem és megindult a vizeletem a húgycsövemből.

Vicces sztorik: az egyik kollégám, aki hát hogyan is írjam le finoman szeret inni, szóval az egyik kollégám egy komolyan átivott éjszaka után vánszorgott haza míg nem salakanyag kibocsájtási problémái adottak és mivel nem tudta visszatartani sikeresen befosott. Hazaért már egészen megfeledkezett a tényről hogy salakanyag fojt végig a lábszárán levetkőzött és lefeküdt. Már a REM fázisnál járt amikor is felrázta a felesége-Laci! Laci kelj fel! hogy tudsz így lefeküdni? Tiszta sár a lábad,-ő riadtan és sietősen elindult fürödni és a fürdőkádban elaludt. Reggel az asszony nem is szolt hozzá csendesen reggeliztek.

  Vele történt meg az is, hogy eladta a lakását és már vagy egy hete nem lakott ott, szóval eladta a lakást és egy vidám szombat éjszakából az lett hogy a régi lakásában ébredt arra, hogy az új tulaj rázza felhúzza és visszaejti a padlószőnyegre, ekkor döbbent rá, hogy a régi lakásában aludt az új lakókkal, másnap nem győzött bocsánatot kérni. Virág és bonbon kíséretében.

 Egy szomorúan és vicces történet van még hátra, egyik haveromnak már napok óta haldoklott a nagyapja és mi éppen ott voltunk részegen én Tibi haverommal ettem a levest a konyhában a másik haverom meg a szobába ült szintén más állapotban pont abban a szobában ahol az öregember már két napja haldokolt. Na szóval eszük a levest, egyszer csak az öregember hörgő hangján megszólal KÉK! kiabálja KÉK! kicsi szünet után a fotelban ülő haver hangján halljuk hogy ZÖLD! az öreg visszareflektált KÉK! haverom ZÖLD! és ez így ment vagy félóráig(szomorú tény de a helyzetkomikum állattá teszi az embert azóta szégyellem is magam érte)tehát a furcsa párbeszédre bementünk a szobába és részegen röhögtük a roppant vicces és mélyen szomorú kérdezz- fele-leken egy haldokló ember utolsó párbeszédén amely tragikomikumba csúcsosodott ki.

Szerző: mindyakuza  2010.06.04. 19:40 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://retrokatalogus.blog.hu/api/trackback/id/tr532057020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2010.06.04. 21:05:06

egyszerre megindító és röhögséges. cseszlovák film. :D

grayer 2010.06.05. 02:42:55

svejk a derek katona
süti beállítások módosítása