1981.    szeptembere anyámmal a papírboltban válogattunk az iskolatáskák között mindegyik drága volt így apám egyik régi bőrtáskáját kaptam iskolába járáshoz amit nagyon cikinek találtam. Nekem nem tudtunk venni macskaszemeset de emlékszem hogy később ezek a táskák bejöttek hozzánk is és lehetett kapni itthon is ezeket a nejlonos bevonatú merev műanyaglapokból összeállított táskákat, rohadtul büdösek voltak ilyen műanyag szaguk volt és nem voltak túl strapabírok. Volt ilyen kis név tartójuk is mint ezeken na az az anyag érett el leghamarabb és az a műanyag lap is eltört, mondjuk én körzővel kicakkoztam. Na szóval nekem nem volt ilyen csak később de az apámét is sikerült elcsúfítanom ilyen együttes feliratokkal kék tollal jó vastagon véstem bele a dire straits meg az ah-a-t meg amit bátyám még szeretett.

Van egy táska a 25-ös számú 179 márkáért, na azt még most is látni az utcán ha ilyen táskával látsz valakit akkor biztos lehetsz benne hogy művész  vagy festő vagy író vagy költő esetleg helytörténész de mindenképpen értelmiségi ha tetszik ha nem.


A pénztárcákról: anyámnak ebben az időszakban kacsintós pénztárcája volt apám meg a régi igazolványában tartotta a pénzt. Ilyen bőr diplomata pénztárcákról csak álmodoztunk. Meg ha apámék hozzá is jutottak volna egy ilyenhez nem tudták volna mit kell rakni a hitelkártya helyére úgyhogy valami igazolványkép került volna oda amit kitéptek volna valami tsz tagkönyvből.


 

Szerző: mindyakuza  2009.12.20. 19:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retrokatalogus.blog.hu/api/trackback/id/tr61611515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása